دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تفاوت بین آرم های 100 دلار ، آرم های 1.000 دلار و آرم های 10.000 دلاری

ارزش طراحی آرم چقدر است؟

چقدر باید انتظار پرداخت هزینه خدمات حرفه ای طراحی را داشته باشید؟ آیا واقعاً درست است که شما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید؟ این مقاله به همه این سوالات و موارد دیگر پاسخ می دهد.

در اینجا مکالمه ای است که بارها شاهد آن بوده ام.

طراح من 600 دلار برای یک آرم از من نقل کرده است. آیا این قیمت عادلانه ای است یا آنها مرا از پا درآورند؟ “

“این راه خیلی زیاد است. من می توانم کسی را که می تواند با 50 دلار این کار را انجام دهد ، توصیه کنم. “

بحث در مورد قیمت لوگو یک میدان مین است زیرا افراد می توانند به راحتی دفاعی شوند. هدف من این نیست که از کسی که بودجه او فقط قادر به تهیه آرم با قیمت پایین است ، کوچک شمردم و یا کسی را متقاعد کنم که باید یک آرم گران تر بخرد. من می خواهم شما از آنچه می خرید آگاه باشید. من می خواهم انتظارات واقع بینانه از آنچه بودجه شما توانایی پرداخت شما را دارد داشته باشید ، بنابراین سرانجام ناامید نخواهید شد زیرا آنچه را که می خواستید به دست نیاوردید. برای هر نقطه قیمت یک آرم وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد که هزینه آنها به همان اندازه قیمت تمام شده است.

افراد خارج از صنعت طراحی که تفاوت های ظریف در طراحی آرم را نمی فهمند ، به طور قانونی از قیمت ها گیج می شوند. قیمت آرم بسیار متفاوت است ، از 5 دلار تا میلیون ها دلار. چه معامله است؟ چطور ممکن است هزینه مشابه 5 و 5 میلیون دلار باشد؟

این نکته است – این همان چیز نیست .

گرچه این مبحث بسیار پیچیده تر از آن است که بتوانم در یک مقاله ارائه دهم ، اما من مقداری را ساده می کنم و دامنه آرم معمولی را در 3 طبقه تقسیم می کنم: سطح پایین (100 تا 999 دلار) ، اواسط (1.000 دلار) – 9.999 دلار) و گران قیمت (10.000 دلار +). من توضیح خواهم داد که در هر یک از این سطوح چه اتفاقی می افتد و چرا هزینه آن به اندازه هزینه آن است.

تفاوت بین آرم های 100 دلار ، آرم های 1.000 دلار و آرم های 10.000 دلاری

موارد اول: لوگو چیست؟

برای واجد شرایط بودن به عنوان یک آرم ، یک گرافیک باید چندین شرط را داشته باشد. باید اینگونه باشد:

یک گرافیک برداری ، با هر اندازه و بدون افت کیفیت.

به وضوح حتی اگر در اندازه تمبر یا نماد برنامه کوچک شود ، معنی را منتقل می کنید .

مناسب برای استفاده در انواع رسانه ها (چاپ ، دیجیتال ، حکاکی ، گلدوزی و غیره)

منحصر به فرد – هیچ مشاغل دیگری با استفاده از همان گرافیک وجود ندارد.

اگر یک گرافیک یکی از این بررسی ها را انجام ندهد ، طبق استانداردهای حرفه ای انجام نشده است ، بنابراین نمی توان آن را یک آرم واقعی دانست.

طراحی لوگو در رنگها و اندازه های مختلف

طراحی آرم برای یک مربی سلامت جامع ،

شکل ها حتی در صورت کوچک شدن یا تبدیل به یک رنگ قابل شناسایی هستند.

«آرم» های 5 دلاری آرم نیستند

دلیل اینکه من حتی کنسرت های Fiverr را بخشی از صنعت طراحی قانونی آرم نمی دانم این است که نتایجی که از آن کنسرت ها می گیرید آرم نیست. آنچه معمولاً بدست می آورید گرافیک دزدی ادبی است که روی پس زمینه سفید قرار گرفته است (اگر خوش شانس باشید) که باعث می شود آنها به معنای واقعی کلمه برای هیچ هدف عملی بی فایده باشند.

بنابراین بیایید به سراغ آرم های واقعی برویم. چه تفاوتی بین خدمات طراحی آرم پایین ، متوسط ​​و سطح بالا وجود دارد؟

تفاوت اصلی در روند کار است

وقتی گفتم آرم های 100 دلاری ، آرم های 1.000 دلاری و 10 هزار دلاری یکسان نیستند ، منظور من این است که فرایند استفاده شده برای رسیدن به این آرم ها متفاوت است. در حالی که در نتیجه ممکن به نظر می رسد شبیه به یک چشم آموزش ندیده، کار است که در آن رفت است از نظم های مختلف از قدر.

من در اینجا حتی در مورد هزینه های عملیاتی صحبت نمی کنم.

یک مشاغل قانونی مالیات ، خدمات درمانی خود ، هزینه های دفترداری ، ابزار و تجهیزات طراحی گران قیمت حرفه ای را پرداخت می کند . هزینه های زندگی مردم در اروپای غربی ، آمریکای شمالی و استرالیا نسبت به کشورهای اروپای شرقی ، آمریکای جنوبی ، آفریقا یا اکثر کشورهای آسیایی بیشتر است. همه این شرایط در نرخ طراح تأثیرگذار است – ممکن است کسی بتواند خدمات یکسانی را با قیمت کمتری ارائه دهد زیرا هزینه های عملیاتی آنها کمتر است. (به همین دلیل خدمات من ارزان تر از خدمات یک طراح آمریکایی یا انگلیسی با سطح مهارت و تجربه قابل مقایسه ای است.) اما بیایید فعلاً این مورد را کنار بگذاریم ، زیرا ما می توانیم تمام روز در اینجا تجزیه و تحلیل صفحه گسترده باشیم.

قبل از شروع کار ، می خواهم به یک تفاوت دیگر اشاره کنم که بندرت در محافل طراحی مورد بحث قرار می گیرد.

قیمت آرم نیز به مشتری بستگی دارد

ارزش آرم فقط در کار طراح نیست: این در شرکت شما است که می تواند از آن سود ببرد . شرکتی که آرم و مارک را برای مخاطبان زیادی به نمایش بگذارد و سالانه میلیون ها سود کسب کند ، باید مبلغی بیشتر از یک غیرانتفاعی یا یک تجارت کوچک خانوادگی ، برای یک آرم پرداخت کند.

سازمان های غیرانتفاعی و مشاغل خرد محلی بودجه کمتری دارند و انتظار بازگشت زیادی از یک پروژه تغییر نام تجاری را ندارند. طراحان معمولاً تصمیم می گیرند قیمت خود را پایین بیاورند یا حتی خدمات مناسب را برای تأمین نیازهای مشتریان کم بازده خود ارائه دهند.

مشاغلی که جدی در استفاده از طراحی برای به دست آوردن مشتری بیشتر دارند و به عنوان یک مارک برتر شناخته می شوند ، مایل به سرمایه گذاری بیشتر هستند ، زیرا این سرمایه گذاری مستقیماً منجر به سود بیشتر می شود .

دو شرکت مختلف ممکن است برای آنچه که می توان یک مقدار کار در نظر گرفت ، قیمت متفاوتی بپردازند و این بی انصافی نیست: به آن قیمت گذاری مبتنی بر ارزش می گویند . اگر این آرم به شما کمک می کند مشتریان بیشتری را در یک قیمت بالاتر بدست آورید ، این به سود تبدیل می شود. طراحانی که به شما کمک می کنند به آن دست پیدا کنید ، لیاقت یک قطعه از آن پای را دارند.

گزینه جایگزین برای قیمت گذاری بر اساس ارزش ، مجوز استفاده است که به محل نمایش آرم بستگی دارد:

به صورت محلی ، ملی یا بین المللی؟

به صورت چاپی ، آنلاین ، روی محصولات فیزیکی ، در تلویزیون؟

مخاطبانی که نشان به آنها نشان داده می شود چقدر است؟

همه این عوامل مهم هستند ، زیرا به عنوان صاحب اثر دارای حق چاپ ، طراح می تواند تصمیم بگیرد تحت چه شرایطی از کار آنها استفاده می شود و بر این اساس هزینه پروژه را مذاکره می کند . معمولاً هنگام پرداخت کامل ، طراح برخی از حقوق را به مشتری منتقل می کند ، یعنی حق اعمال طرح آرم در رسانه های مختلف. قبل از اینکه این انتقال حقوق به اتمام برسد ، طراح و مشتری باید مشخص کنند که چگونه از آرم استفاده می شود و چه مقدار از این مبلغ در هزینه های استفاده ارزش دارد.

اکنون که از سایر عوامل قیمت طراحی آرم مطلع شدید ، بیایید به موضوع اصلی این پست برگردیم: تفاوت در روند طراحی.

روند طراحی آرم 100 دلاری

100 دلار کمترین مبلغی است که می توانید برای پرداخت یک آرم مناسب بپردازید ، البته طبق استاندارد های جهان اول که هنوز هم ارزان نیست.

من دو توضیح دارم که چگونه ممکن است طراحان در کشورهای پیشرفته برای هر آرم 100 دلار پول بگیرند و هنوز هم امرار معاش می کنند:

آنها طراحان تمام وقت نیستند.

آنها هر ماه 10-20 آرم ایجاد می کنند.

اگر کسی شغل دوم خود را داشته باشد که پرداخت قبوض را انجام می دهد ، یا هنوز در دانشگاه است و زندگی او از طریق والدین و وام های دانشجویی تأمین می شود ، این نشان می دهد که آنها به همان اندازه برای خدمات خود ارزش قائل نیستند. آنها برای زنده ماندن به پول احتیاج ندارند – آنها می توانند یک تن کار در یک پروژه بگذارند و فقط کسری از آنچه را که شایسته آنها است بدست آورند.

اگر ما در مورد یک طراح تمام وقت صحبت می کنیم که هنوز هم به طریقی قادر به گذران زندگی با آرم 100 دلار یا ارزان تر است ، باید تعجب کنید: آنها چقدر می توانند برای هر یک تلاش کنند؟ اگر می دانید که آرم شما فقط یکی از نیم دوجایی است که این هفته روی آن کار می کنند ، آیا می توانید از کیفیت آنچه دریافت می کنید اطمینان داشته باشید؟

وقتی طراح مجبور می شود به سرعت در یک پروژه عجله کند ، آنها مجبورند گوشه و کنار را قطع کنند.

به هیچ وجه نمی توان طراحی آرم را مانند کارخانه بهینه کرد و هر بار در چند ساعت انجام داد. روند خلاقیت به این روش کار نمی کند.

به طور معمول ، اولین چیزی که رنج می برد تحقیق است.

تحقیقات طراحی اولین قدم در روند طراحی آرم است. این یک مرحله اساسی است ، زیرا آرم ها در خلا ایجاد نمی شوند – ما باید آنچه را که در حال حاضر در بازار وجود دارد و همچنین تفاوت در رقابت با رقبا را تعیین کنیم. اگر این کار را نکنیم ، نتایج به احتمال زیاد یک کلیشه عمومی است که قبلاً هزار بار دیده شده است.

این بدان معنی است که طراح باید فقط بر اساس ورودی مشتری کار کند و به سرعت وارد مراحل ایجاد می شود. چنین فرایندی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

درخواست مشتری از جهت طراحی (رنگ های دلخواه ، فونت ها ، نمادها ، تابلوهای خلق و غیره).

ایجاد سریع تغییرات مختلف و ارائه مشتری به انتخاب موارد دلخواه خود.

اصلاح گزینه انتخاب شده بر اساس ورودی مشتری.

ارسال آرم نهایی و فاکتور

این واقعیت را می توان در طی یک یا دو روز انجام داد ، بنابراین دلیل پایین بودن قیمت را توضیح می دهد. س isال این است که آیا شما می خواهید نمادی را که سالها شرکت شما را نشان می دهد به دست دانشجو ، طراح با شغل دوم یا طراح که بسیاری از پروژه های دیگر را در کنار شما بازی می کند ، قرار دهید؟

روند طراحی آرم 1.000 دلار +

با پرداخت 1.000 دلار یا بیشتر ، می توانید یک راه حل طراحی بسیار خوب بدست آورید ، به شرطی که طراح تجربه کافی داشته باشد و از استانداردهای حرفه ای پیروی کند.

فرایند طراحی آرم کامل شامل مراحل زیر است:

تحقیق درباره مشتری و رقابت.

تنظیم جهت طراحی (با استفاده از خلاصه طراحی و / یا صفحه خلق و خوی).

ایجاد بسیاری از مفاهیم طراحی.

پالایش مفاهیم با بیشترین پتانسیل.

انتخاب مفهومی که به بهترین وجهی ارزشهای مشتری و پیام مارک را به شما انتقال دهد.

ارائه پیشنهاد آرم به مشتری (همراه با نمونه هایی از کاربردهای روزمره).

اصلاح آرم براساس بازخورد (اختیاری).

آماده سازی چندین تغییر رنگ و ترکیب آرم.

طراحی دستورالعمل های مارک تجاری .

می بینید که در روند طراحی اواسط طراحی بسیار بیشتر از آنچه در سطح پایین است درگیر هستند. تکمیل یک پروژه منفرد می تواند بین 30 تا 50 ساعت یا بیشتر طول بکشد. این پروژه می تواند بین 2 تا 6 هفته طول بکشد ، این بستگی به این دارد که طراح در یک زمان چند پروژه را کار می کند و همچنین اگر گرافیک اضافی همراه با آرم وجود داشته باشد ، این پروژه انجام می شود.

روند طراحی آرم و مارک

مراحل طراحی آرم و نام تجاری من

فریلنسرهای باتجربه در ایالات متحده و اتحادیه اروپا معمولاً در محدوده قیمت 4 رقمی دلار قرار می گیرند ، اما فریلنسرهایی با نرخ 5 رقمی نیز وجود دارند.

آیا یک پروژه طراحی آرم میان رده در بودجه شما قرار دارد؟

خدمات آرم من را بررسی کنید

بعد ، در محدوده 5 رقمی و بالاتر ، آژانس های مارک تجاری داریم.

روند طراحی آرم 10.000 دلار

فرآیند طراحی لوگوی سطح بالا از یک ساختار مشابه در اواسط ، با یک تفاوت اساسی پیروی می کند: این شامل تیمی از طراحان و بازاریابان است.

به جای یک حرفه ای اختصاصی ، شما 2 ، 3 یا بیشتر می گیرید ، همه برای موفقیت پروژه خود تلاش می کنند. از آنجا که افراد و منابع بیشتری درگیر هستند ، شما کارهای بیشتری را انجام می دهید:

مرحله تحقیق دقیق تر است.

طراحان بیشتر با ایده های بیشتر برابر است.

طراحی ممکن است شامل مشارکت فعال مشتری یا یک گروه متمرکز بر مشتری باشد.

نامگذاری و نشان تجاری اغلب در بسته طراحی برند آژانس گنجانده شده است.

این نوع فرآیند می تواند چندین ماه طول بکشد. شرکت های بزرگ با این همه خطر جرات نمی کنند که عجله کنند ، زیرا اگر آنها اجازه ندهند آژانس این کار را درست انجام دهد ، ممکن است هزینه زیادی برای آنها داشته باشد.

با درگیر شدن تعداد زیادی از افراد و توجه همه آنها به پروژه شما ، قیمت طراحی آرم آژانس عملا محدودیت بالایی ندارد – آنها می توانند برای مشتریان بزرگ مانند MasterCard ، Pepsi و Airbnb تا میلیون ها دلار افزایش پیدا کنند.

فرایندهای مختلف طراحی نتایج متفاوتی را ارائه می دهند

“تحویل پذیر” کالایی است که شما به عنوان مشتری پس از پایان طراحی دریافت می کنید. هرچه پول بیشتری سرمایه گذاری کنید ، محصولات قابل تحویل بیشتری می توانید به خانه ببرید.

با یک آرم با بودجه کم ، یک آرم دریافت می کنید. خودشه.

با یک آرم در بودجه ، می توانید:

تغییرات مختلف آرم (رنگ ، سیاه ، معکوس ، انباشته ، افقی ، نماد و غیره)

راهنمای سبک نام تجاری .

گرافیک اضافی (اختیاری بستگی به مبلغی دارد که پرداخت می کنید).

استراتژی برند (اختیاری ، همه طراحان این کار را نمی کنند).

با یک آرم با بودجه بالا ، شما دریافت می کنید:

استراتژی برند

تغییرات مختلف آرم.

راهنمای سبک مارک

انتخاب جامعی از تمام گرافیک های مورد نیاز شما.

در صورت تمایل ، نام تجاری و عنوان.

امیدوارم این پست روشن کرده باشد که چرا قیمت آرم بسیار متفاوت است. این طور نیست که طراحان سعی می کنند شما را فریب دهند ، بلکه آرم ها پیش پا افتاده نیستند.

من آرم ها را چالش برانگیزترین نوع پروژه طراحی می دانم.

هر طراح نمی تواند آرم ها را به خوبی انجام دهد – این یک مهارت کاملاً تخصصی است. من به صاحبان مشاغل نمی آموزم که چگونه آرم های خود را طراحی کنند زیرا صادقانه بگویم ، تا زمانی که یاد بگیرید چگونه این کار را به درستی انجام دهید ، زمان زیادی را صرف می کنید که پرداخت ساده به شخص دیگر سریعتر و آسان تر خواهد بود.

هیچ الگویی یا “بهترین عملکرد” ​​وجود ندارد که آرم هر کس را دوست داشته باشد تضمین کند. وقتی یک طراح بی تجربه یک پروژه آرم (مثلاً در نهایت با یک آرم مبتذل ناخواسته ) به پایان می رسد ، ممکن است خیلی اشتباه شود . شهرت این شرکت در معرض خطر است ، زیرا آرم ابزاری تجاری است که کلاه زیادی به سر می گذارد.

اگر یک پروژه طراحی آرم ناموفق به نظر برسد ، نام تجاری تجاری حتی هزینه های بیشتری را نیز به همراه دارد. شما باید مجدداً کلیه مطالب تبلیغاتی را دوباره طراحی و چاپ کنید ، مانند وب سایت ها ، برنامه ها ، بروشورها ، علائم راهنما ، گرافیک وسیله نقلیه ، کارت ویزیت برای همه کارمندان … هزینه ها فقط اضافه می شود ، به همین دلیل شرکت ها در صورت امکان از تغییر نام تجاری خود اجتناب می کنند کمکش کن

صرفه جویی در هزینه امروز در یک آرم ارزان قیمت ممکن است به معنای این باشد که بعداً برای رفع مشکلاتی که می خواهید پول بیشتری سرمایه گذاری کنید.

گفته شد ، توصیه من برای شما این است:

به یک پروژه طراحی آرم عجله نکنید.

اگر در حال حاضر بودجه مورد نظر خود را ندارید ، به جای صرف هزینه برای چیزی که از آن راضی نخواهید بود ، پس انداز کنید. و اگر می خواهید با یک آرم با قیمت پایین چسبیده باشید ، من از تصمیم شما حمایت می کنم – اما لطفاً تحقیق خود را انجام دهید تا توسط یک طراح آرم از بین نرود .

اگر کار من را دوست دارید ، خوشحال خواهید شد که بشنوید که خدمات طراحی لوگو و هویت برند من از نظر انعطاف پذیر است. همین حالا می توانید با یک استراتژی ، آرم و راهنمای سبک نام تجاری شروع کنید و بعداً به گرافیک دیگری که نیاز دارید اضافه کنید. این گزینه دوستانه گردش پول است که بسیاری از صاحبان مشاغل هنگام شروع کار آن را انتخاب می کنند.

اگر در مورد روند طراحی آرم س questions الی دارید ، با من تماس بگیرید و من خوشحال خواهم شد که به آنها پاسخ دهم – هیچ رشته ای پیوست نشده است. یا ، می توانید سوال خود را در نظرات زیر بپرسید .

طراحی هویت برند که باعث می شود مشتری های شما “واو” شوند

ویرایش: در مورد افزایش قیمت ها به طراحان توجه داشته باشید

این پست در محافل طراحی بسیار دور است و من از این موضوع بسیار خوشحالم ، زیرا این بدان معناست که طراحان بیشتری یاد می گیرند که چگونه از کار خود معاش معقولی کسب کنند. چندین طراح با من تماس گرفته اند تا بگویند که متوجه شده اند پس از خواندن این مقاله نیاز به افزایش قیمت دارند. فوق العاده است!

ممکن است نتوانید یک شبه قیمت های خود را افزایش دهید.

من همیشه به صاحبان مشاغل می آموزم که قیمت شما باید نه تنها کیفیت کار ، بلکه همچنین ارائه حرفه ای شما را منعکس کند . در مقاله من آیا تجارت شما یک برند سطل زباله است؟ من توضیح دادم که چه اتفاقی می افتد که ارائه شما در سطحی نباشد که ما انتظار داریم از “مارک های برتر” ، یعنی. مارک هایی که هزینه های بالاتری می گیرند. شما نمی توانید شامپاین گران قیمت را در یک بطری ساده بفروشید ، و نمی توانید 1000 دلار + آرم را در یک وب سایت رایگان Wix بفروشید.

قبل از اینکه قیمت خود را بالا ببرید ، از خود بپرسید:

آیا خدمات شما در حال حاضر مورد تقاضا است؟

آیا مشتریان شما خدمات شما را به دوستان و همکاران خود توصیه می کنند؟

آیا نمونه کارهای شما با طرح های آرم با کیفیت بالا که به آنها افتخار می کنید پر شده است؟

آیا وب سایت شخصی خود را در دامنه سفارشی دارید که حرفه ای به نظر برسد؟

آیا وب سایت شما دارای محتوای مفیدی است که به مشتریان کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا شما طراح مناسب برای کمک به آنها هستید؟

آیا به طور مرتب با افراد جدیدی آشنا می شوید که ممکن است مشتری بالقوه شوند یا مشتریان جدیدی را به شما ارجاع می دهند؟

اگر در تجارت طراحی خود پایه محکمی نداشته باشید ، افزایش قیمت به تنهایی فایده ای نخواهد داشت. همه این موارد ما به مشتریان خود می گوییم – چطور داشتن یک مارک عالی به آنها کمک می کند تا خریداران بیشتری پیدا کنند – برای شما دو برابر اهمیت دارد. شما هیچ بهانه ای ندارید ، شما طراح هستید . اگر نمی توانید برای خود یک ارائه تجاری زیبا و حرفه ای ارائه دهید ، چگونه می توانید این کار را برای مشتریان خود انجام دهید؟ صحبت های خود را دنبال کنید

علاوه بر اینکه مانند یک حرفه ای به نظر می رسید ، باید دلیل قانع کننده ای نیز برای نشان دادن اینکه چرا آنها باید شما را انتخاب کنند ، به جای شخص دیگری نشان دهید . این پیشنهاد ارزش منحصر به فرد است و در خط کار ما “من می توانم آرم های بسیار خوبی بکشم” کافی نیست. یک طاقچه یا سبک یا روش دیگری را انتخاب کنید که می خواهید خود را متمایز کنید تا مردم بخواهند هزاران دلار به شما پرداخت کنند.

این فقط مربوط به پول نیست (هرگز فقط مربوط به پول نیست). این در مورد نحوه ارائه خود به عنوان یک متخصص و نحوه ارتباط با مشتری است. پول نتیجه آن است. اگر فقط قیمت گذاری خود را تغییر دهید و چیز دیگری تغییر ندهید ، ممکن است کارساز نباشد زیرا مشتری ها نمی توانند ببینند چرا 1.000 تا 10.000 دلار ارزش آن را دارد.

http://neladunato.com/blog/logo-pricing-difference/#:~:text=The%20value%20of%20the%20logo,potential%20to%20profit%20from%20it.&text=Designers%20often%20decide%20to%20lower,of%20their%20less%20profitable%20clients.