دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای ساخت لوگو موشن بدون استفاده از افترافکت

فقط یک لحظه فکر کنید، مهمترین چیزی که شرکا یا مشتریان شما با کسب و کار شما روبرو می شوند چیست؟ آره! حق با شماست! لوگو لوگوی است که نشان دهنده کسب و کار شما است و ارزش ها و ماموریت برند را منتقل می کند.

اگر لوگو و آرم شما حرفه ای و منحصر به فرد باشد، مخاطب را با ارائه کسب و کار و سایر مطالب بازاریابی آشنا می کند.

داشتن یک لوگوی جذاب نه تنها شخصیت برند شما را بهبود می بخشد، بلکه توجه بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب می کند. یک لوگوی قانع کننده تضمین می کند که تعامل یک گام به جلو برداشته می شود.

خوب! برای ارتقای بازی بازاریابی ویدیویی خود، ممکن است به دنبال بهترین راه‌هایی باشید که به شما کمک می‌کند انیمیشن‌های لوگو را بدون تلاش بسازید. اما، قبل از اینکه روی مراحل تمرکز کنیم، بیایید ابتدا اهمیت انیمیشن های لوگو را برای تجارت بدون هیچ دردسری درک کنیم.
برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
چرا کسب و کار شما به لوگوموشن نیاز دارد؟
با کمک لوگوی مناسب، مشتریان به راحتی می توانند برند شما را شناسایی کرده و به عنوان چهره کسب و کار شما عمل کنند. اگر زمان و پول را برای بهبود خدمات و محصولات خود سرمایه گذاری می کنید، بسیار مهم است که قدم های بیشتری را طی کنید و لوگوی شرکت را بهبود بخشید. می خواهید بدانید چرا؟
در اینجا دلایلی وجود دارد که شما را ترغیب می کند تا یک انیمیشن لوگوی عالی به صورت رایگان ایجاد کنید.
 
لوگوهای متحرک توجه بیننده را به خود جلب می کنند
لوگوهای متحرک آگاهی از برند را بهبود می بخشد
لوگوهای متحرک ارتباطات عاطفی ایجاد می کنند
لوگوهای متحرک جدیت را منتقل می کنند
لوگوهای متحرک باعث شناسایی برند و بسیاری موارد دیگر می شوند.
اکنون که به اهمیت لوگوی متحرک و موشن گرافیک پی برده اید، بیایید نگاهی به مراحلی بیندازیم که به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه بدون صرف زمان و تلاش زیاد، انیمیشن لوگو بسازید.
 
4 روش برتر برای استفاده از ویدیوهای توضیح دهنده برای دستیابی به مخاطبان هدف
چگونه انیمیشن های لوگو بدون افترافکت بسازیم؟
آیا نمی دانید که چگونه یک انیمیشن لوگو بسازید یا چگونه یک انیماتور باشید؟ خوب، این راهنمای گام به گام به شما نشان می دهد که دقیقا چگونه یک انیمیشن لوگو ایجاد کنید، آن هم بدون استفاده از افترافکت.
 
بغلتیم!
 
مرحله 1 الگوی انیمیشن لوگوی مناسب را انتخاب کنید
یکی از حیاتی ترین مراحلی که به طور مستقیم بر کیفیت لوگوی شما تأثیر می گذارد، قالب انتخابی است. با ارزیابی کتابخانه Placeit's Logo Animation Maker، الگوی مناسبی را انتخاب کنید که به خوبی با کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. در واقع! ممکن است چالش‌برانگیزترین بخش کل فرآیند باشد، اما در صورت انتخاب درست، کل فرآیند انیمیشن لوگوی شما را بسیار موثر خواهد کرد.
 
گزینه جستجوی آن به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند. با استفاده از تگ مناسب مانند بیس بال، فیلم های توضیح دهنده، کارتونی می توانید به راحتی مناسب ترین قالب انیمیشن لوگو را انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید نوار جستجو را کاوش کنید، همیشه می‌توانید گزینه فیلتر بر اساس سبک را از سمت چپ صفحه انتخاب کنید و بهترین الگوی انیمیشن لوگو را انتخاب کنید.
مرحله 2 الگوی انیمیشن لوگوی انتخابی خود را سفارشی کنید
پس از اتمام انتخاب الگوها، نوبت به ویرایش قالب بر اساس نیازها و نیازهای کسب و کارتان می رسد. با استفاده از گزینه کشیدن و رها کردن، می توانید متن، فونت، سبک، اضافه کردن تصاویر، موسیقی و غیره را به راحتی به روز کنید.
 
از آنجایی که هزاران فونت و سبک جالب وجود دارد، بنابراین همیشه همه آنها را مرور کنید. هرچه بیشتر ارزیابی کنید، بهتر است لوگوی متحرک خود را سفارشی کنید.
مرحله 3 گرافیک اصلی لوگوی خود را انتخاب کنید
آیا کار با سفارشی سازی تمام شده است؟ عالی! اکنون زمان آن است که گرافیک اصلی خود را انتخاب کنید. مهم نیست که در مورد ساختن چه فکر می کنید، می توانید انواع مختلفی از گرافیک ها مانند ورزش، مالی، بازی و غیره را انتخاب کنید. می توانید از بین حیوانات خشن، آرم های سبک افسانه های موبایل و غیره انتخاب کنید. این کار کل فرآیند فتوشاپ شما را آسان می کند.
 
با این حال، اگر هنوز برندی ندارید، می‌توانید به راحتی با سفارشی کردن لوگوی متحرک جدید خود بدون شکستن بانک‌ها و تلاش‌های فراوان، آن را بسازید.
 
همه آنچه باید در مورد انیمیشن 2.5 بعدی بدانید و چرا باید از آن استفاده کنید؟
مرحله 4 لوگوی متحرک خود را دانلود کنید
پس از اتمام مراحل ویرایش و رضایت کامل از طرح خود، کافیست روی دکمه دانلود کلیک کنید. انیمیشن لوگوی سه بعدی شگفت انگیز شما آماده خواهد شد. این در یک فایل mp4 خواهد بود که می تواند بیشتر به اشتراک گذاشته شود و در سیستم عامل های مختلف پست شود.
 
علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک نسخه ثابت از لوگوی خود را با کلیک بر روی پایین تصویر دانلود کنید. با انجام این کار، لوگوی شما به عنوان یک فایل PNG ذخیره می شود. هر زمان که قصد دانلود لوگوی خود را دارید، حتما به پیش نمایش لوگوی متحرک خود نگاه کنید. این به شما ایده می دهد که آیا طراحی شما نیاز به به روز رسانی دارد یا خیر.
 
ترجیحاً خواندن - 20 گرایش برتر انیمیشن موشن گرافیک در سال 2020.
 
نکاتی برای انیمیشن سازی آسان لوگو
آیا در مورد ایجاد یکی برای کسب و کار خود هیجان زده هستید؟ در واقع! ایجاد یک لوگوی متحرک بدون افکت آسان است، اما با این وجود، نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید بیشترین استفاده را از لوگوی متحرک خود ببرید.
 
نکته-1 همیشه سازگار باشید
هر زمان که یک انیمیشن لوگو ایجاد می کنید، سعی کنید ثابت قدم باشید. اطمینان حاصل کنید که هر طرح لوگو دارای جلوه های بصری یکسانی است. داشتن همان جلوه انیمیشن باعث بهبود هویت برند شما می شود و باعث می شود بینندگان برند شما را به خاطر بسپارند.
 
هرچه افراد بیشتر اطلاعات را حفظ کنند، تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ آسان‌تر می‌شود. بنابراین، همیشه سعی کنید با جلوه های بصری لوگوی خود سازگار باشید.
 
 
 
 
از طریق GIPHY
 
نکته-2 آرم پیراهن بسازید
همیشه سعی کنید انیمیشن لوگوی خود را طاقت فرسا نکنید. اگر لوگوی شما خیلی بزرگ به نظر می رسد، ممکن است بر کل شهرت برند شما تأثیر بگذارد. تمام تصاویری که استفاده می کنید یا متنی که اضافه می کنید باید مطابق با وب سایت شما باشد.
 
همچنین دقت کنید که خیلی بزرگ نباشد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که یک لوگوی متحرک در پس زمینه ساده اضافه نکنید. ترجیح دهید به جای آن آن را روی یک ویدیو یا تصویر اضافه کنید.
 
نکته-3 پس زمینه خود را قابل توجه کنید
نکته دیگری که لوگوی متحرک شما را قابل توجه می کند استفاده از پس زمینه متضاد است. با استفاده از ترکیب رنگ مناسب می توانید محتوای خود را جذاب کنید. این یک نکته کاربردی است که به شما کمک می کند لوگوی خود را ایجاد کنید تا از بقیه متمایز شوید.
نکته-4 گاهی اوقات بهتر است هیچ انیمیشنی نداشته باشید
ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما گاهی اوقات ایجاد یک لوگوی ثابت مشکلی ندارد. این تاکتیک زمانی که قصد دارید یک لوگو به ویدیوی خود اضافه کنید بسیار مفید است. ویدیو به خودی خود جذاب و متحرک است، بنابراین اگر در بالا اضافه کنید، ممکن است برای افرادی که روی ویدیوی شما فرود می‌آیند سخت باشد.
 
نکته-5 کاوش کنید و یاد بگیرید
کاوش در لوگوهای مختلف و گرفتن ایده های جدید همیشه خوب است. با نگاهی به طرح های دیگر، ایده های جدیدی را یاد خواهید گرفت که لوگوی شما را بیشتر به چشم می آورد. علاوه بر این، در مورد منابع مفید دیگری که ممکن است با آنها ناآشنا باشید نیز آشنا خواهید شد.
هر چه بیشتر تماشا کنید، بالاتر یاد می گیرید. بنابراین، هرگز فکر نکنید زمانی که برای تحقیق صرف می کنید تلف شده است. قطعا نتیجه خواهد داد.
ترجیح دادن خواندن- چگونه با در نظر گرفتن بومی سازی یک لوگو طراحی کنیم؟
 
به طور خلاصه
ساخت یک انیمیشن لوگو ممکن است سرگرم کننده و آسان باشد، اما تنها در صورتی که به درستی ایجاد شود. اگر لوگوی شما به شکلی مثال زدنی نمایش داده شود، بهترین کار را برای برند شما خواهد داشت.
 
امیدوارم اطلاعات اضافه شده در بالا برای درک اهمیت لوگوهای متحرک، فرآیند ایجاد لوگوهای متحرک، نحوه ساخت ویدیوی انیمیشن و نکاتی که به شما در ایجاد لوگوهای عالی کمک می کند، کاملاً کافی باشد.
 
با این حال، اگر راهنمایی در زمینه ایجاد لوگوهای متحرک برای کسب و کار خود یا داشتن سوالاتی می خواهید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا تمام سوالات خود را حل کنید و یک انیمیشن لوگو را به بهترین شکل بسازید.

منبع: https://www.webdew.com/blog/how-to-make-logo-animation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *