دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

7 نمونه از انواع اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یک راه عالی برای جمع بندی اطلاعات مهم است و به عنوان یک امتیاز اضافی ، برای بیننده آب نبات چشم ایجاد می کند. آرمکده در زمینه ساخت لوگو و آرم و ریدیزاین لوگو فعالیت می کند. شما می توانید برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو با مشاورین آرمکده تماس بگیرید.

هفت نوع اینفوگرافیک و زمان استفاده از آنها

دانستن زمان استفاده از اینفوگرافیک مهارت مفیدی است زیرا استفاده از اینفوگرافیک مناسب اطمینان می دهد که خوانندگان شما اطلاعات شما را بهتر درک می کنند. اینفوگرافیک ها ، وقتی درست استفاده شوند ، راهی عالی برای ترغیب مردم به خواندن مطالب مهم بسیار سریعتر است.

در اینجا هفت نوع اینفوگرافیک و زمان استفاده از آنها وجود دارد:

1. اینفوگرافیک مبتنی بر فهرست

این نوع اینفوگرافیک شامل محتوا در قالب لیست است. اینفوگرافیک مبتنی بر لیست بر محتوایی تمرکز دارد که باید به ترتیب خاصی خوانده شود-به عنوان مثال ، لیستی از مراحل که برای رسیدن به یک هدف نهایی مشخص باید دنبال کنید.

زمان استفاده از آن:

اینفوگرافیک های مبتنی بر فهرست زمانی بهترین کار را می کنند که بخواهید خوانندگان شما از مطالب مهم توجه داشته باشند ، اما این فرمت همچنان به آنها اجازه می دهد تا از آن استفاده کنند. خوانندگان این امکان را دارند که فقط زیرنویس ها را بخوانند یا همه مطالب را برای درک عمیق تر بخوانند. این امر باعث می شود که خوانندگان شما هنگام خواندن این اطلاعات ، تجربه بسیار خوبی داشته باشند ، زیرا واضح و ساده است.

2- اینفوگرافیک مقایسه ای

این نوع اینفوگرافیک دو یا چند موضوع مختلف را مقایسه و تضاد می دهد. اینفوگرافیک مقایسه ای به خواننده اجازه می دهد تا جوانب مثبت و منفی ، یا شباهت ها و تفاوت ها را بین موضوعاتی که با یکدیگر مقایسه می شوند ، ببیند.
زمان استفاده از آن:
 
بهترین زمان برای استفاده از اینفوگرافیک مقایسه ای زمانی است که یک مطالعه رودررو بین دو موضوع مشابه یکدیگر انجام شود. به عنوان مثال ، می توانید از این اینفوگرافیک هنگام تصمیم گیری در مورد پذیرش حیوان خانگی یا عدم پذیرش یا محل پذیرش گربه یا سگ استفاده کنید.
 
3- اینفوگرافیک محتوای بصری
این نوع اینفوگرافیک به نویسنده اجازه می دهد تا مقاله خود را به جای تکیه بر متن سنگین بصری کند. اینفوگرافیک مقاله بصری شامل بسیاری از تصاویر مرتبط با محتوای مقاله است. این رویکرد باعث می شود خواننده به جای صرف زمان زیاد برای خواندن مطالب ، از طریق مقاله کار کند.
زمان استفاده از آن:
در مقاله ای که توسط Sliice انجام شده است ، کاترین اوکس می گوید: "بر اساس مطالعه ای که توسط مایکروسافت انجام شده است ، توجه انسان به طور متوسط ​​هشت ثانیه است. Millennials در حال حاضر به طور متوسط ​​هشت ثانیه توجه دارد و از Gen Z که یک ثانیه از 4 ثانیه برخوردار است غلبه می کند. "
این نوع اینفوگرافیک زمانی بهترین کار را می کند که شما یک مقاله سنگین داشته باشید. بصری بودن آن باعث می شود توجه خواننده را به خود جلب کرده و حفظ کنید. آب نبات چشم این اینفوگرافیک است!
 
4-اینفوگرافیک تعاملی
اینفوگرافیک تعاملی از نمودارها و نمودارها تشکیل شده است ، در حالی که عناصر پویایی را که می تواند شامل پنجره های بازشو یا سوالات باشد ، اضافه می کند. SnapApp یک مثال عالی از اینفوگرافیک تعاملی ایجاد کرد. حتماً آن را بررسی کنید - آنها نمودارها ، نمودارها را ترکیب کرده و به کاربر اجازه می دهند با اینفوگرافیک واقعی درگیر شود.
زمان استفاده از آن:
اینفوگرافیک تعاملی بهتر است زمانی استفاده شود که می خواهید نوع خاصی از مخاطبان را جذب کنید. مخاطبی که به بهترین شکل به این نوع اینفوگرافیک ها پاسخ می دهد متفکران خلاق ، سازندگان خارج از جعبه و البته هزاره ها و Gen-Z's هستند. این نوع افراد یک ویژگی مشترک دارند - آنها به جای نشستن عقب نشینی از شرکت در آن لذت می برند.
مثال عالی دیگر اینفوگرافیک تعاملی نقشه شخص است: نحوه مراجعه آمریکایی ها به برادران خود.
5- اینفوگرافیک تجسم داده ها
این نوع اینفوگرافیک زمانی است که داده ها در نمودارها یا نمودارها نمایش داده می شوند. گاهی اوقات ، نگاه کردن به داده های روی یک تکه کاغذ می تواند خسته کننده یا درک آن دشوار به نظر برسد. با نمایش داده ها به صورت تصویری ، به کاربر اجازه می دهید اطلاعات را بسیار بهتر درک کرده و در عین حال ، اثربخشی آن را افزایش دهد.
زمان استفاده از آن:
وقتی تعداد زیادی داده در مورد یک موضوع خاص دارید ، نمایش داده ها در قالب یک نمودار یا نمودار مفید خواهد بود. نه تنها توسط خواننده راحت تر درک می شود ، بلکه هیجان انگیزتر نیز به نظر می رسد. وقتی می خواهید در مورد برخی از آمارهای مهم صحبت کنید و توجه خواننده را جلب کنید ، اگر آن را به گونه ای ارائه دهید که این آمار را برجسته کند بسیار بهتر کار می کند.
 
6- اینفوگرافیک جدول زمانی
این نوع اینفوگرافیک داستانی را به ترتیب زمانی بیان می کند. وقتی در مورد تاریخچه یک نام تجاری و محصولات آن صحبت می کنید ، مشاهده یک جدول زمانی و پیگیری مواردی که در بازه های زمانی خاصی اتفاق افتاده است برای کاربر آسان تر خواهد بود.
زمان استفاده از آن:
اگر می خواهید در مورد جایی که یک برند شروع به کار کرده است و چگونه آنها به موفقیت خود دست یافته اند صحبت کنید ، بیان داستان در یک جدول زمانی مفید خواهد بود. اگر تاریخ و محتوای زیادی در داستان وجود داشته باشد ، جذابیت آن را بیشتر کرده و خواندن آن را برای کاربر آسان تر می کند. بنابراین ، یک اینفوگرافیک جدول زمانی یک راه عالی برای اطمینان از عدم اشتباه کاربر در بازه های زمانی خاص با یکدیگر است.
 
7- اینفوگرافیک رزومه بصری
مطالعه ای که توسط TheLadders انجام شده می گوید: "استخدام کنندگان به طور متوسط ​​شش ثانیه برای اسکن رزومه زمان نیاز دارند." این بدان معناست که شما ، به عنوان یک کارجو ، فقط شش ثانیه فرصت دارید تا فردی را که قبلاً ملاقات نکرده اید تحت تأثیر قرار دهید. اینفوگرافیک رزومه بصری اینفوگرافیک است که به عنوان رزومه شما عمل می کند. این بدان معناست که شما تمام اطلاعات مرتبط خود را در اینفوگرافیک اضافه کرده و آن را منحصر به فرد جلوه می دهید.
 
زمان استفاده از آن:
اگر می خواهید از بقیه افراد جویای کار خارج شوید ، یک رزومه بصری یک راه عالی برای انجام این کار است. و فکر نکنید که این نوع رزومه فقط برای طراحان گرافیک یا نشانگرها مناسب خواهد بود زیرا می توانید رزومه ای درجه یک و حرفه ای بسازید که برای هر کاربرد شغلی کار می کند - از حساب گرفته تا مکانیک.
منبع: https://www.mediaupdate.co.za/